horsegirl55

25.06.2008., srijeda

Maturalac

Ey wave,evo da vam se javim.Kak ste mi.Ja sam super sretan,bila sam na maturalcu,išli smo u Makarsku,u Zaostrog,u neki kamp Eklata.Kada smo kretali svi smo bili sretni.U busu smo se zezali nut i bilo je ludo.Kasnije smo stigli u Dubravu,išli smo u posjet sokolarskom centru.Bilo je ok,vdjeli smo sovu i sokole,neki su ga držali na ruci.Kad smo stigli bus nas je ostavio na nekom mjestu pa smo morali hodati do hotela yes. Tamo su nas čekali lipovljani,zaboravila sam reći da je s nama bila škola iz lipovljana.Imali smo i animatore,bili su baš super sretan.Prvu sobu koju smo dobili bila je grozna,pa smo tražili drugu,druga je bila super,bilo nas je 6 u sobi.Kasnije smo večarali njami,i obukli se za disco,bilo je ok.Plesali smo i zabavljali se.Poslije smo otišle u sobu.Do nas su bili neki dečki iz lipovaljana pa su nas zafrkavali i stalno nam kucali i mi njima,bilo je super thumbup.Onda smo otišle na spavanje,pa nismo mogle zaspat pa smo bile gladne i jele medenjake u 3 ujutro,nakon toga smo bile umorne zijev i zaspale.Drugi dan smo poslije doručka otišli na kupanje,a kasnije u posjet franjevačkom samostanu.Navečer smo svi obukli kockaste majce,imali zastave i drugo,svi smo navijali da hrvatska hrvatska pobijedi ali nije pa smo svi bili ljuti burninmad,headbang i žalosni cry.Otišli smo na spavanje.U jutro smo se svi jedva dignuli,kuco nam je animator da nas probudi al smo mi već bile budne,onda je kuco dečkima do nas al nisu otvarali pa je reko nama da im još pokucamo.Kad smo se svi dignuli sišli smo dolje na doručak,poslije smo busom išli prema Metkoviću.Razgledavali smo ornitološke zbirke.Poslije smo se vozili Neretvanskim lađama,mi smo se mogli ukrcat u 4 lađe.3 su već bile popunjene kasnije je došla još jedna.U jednoj su bili samo lipovljani onda je animator rekao da ima još 2 mjesta,pa smo otišle ja i moja prijateljica,bilo nam je baš super thumbup,pjevali smo,pljeskali,upoznala sam super cure iz lipovljana i imam njihov broja moba,cure su super. Kad smo stigli iskrcali smo se,tamo je bio restoran pa smo ručali,restoran je bio super.Poslije ručka smo se ukrcali u bus i vratili se nazad u hotel.Trebali smo upoznati Rafu,ali ga nije bilo,bio je u Zagrebu tuzan,Rafo je prijatelj od jednog animatora,išli su zajedno u školu.Kad smo se vratili odmorili smo se,večarali,prošetali i spremili za disco.Bilo je cool.Prvo smo plesali pa so se "kockali",dobili smo neke papiriće na koje smo napisali ime i prezime i neš smo morali zaokruživat,cool.Poslije smo otišli prošetat do mora i tak,kad smo se vratili u hotel,ušli smo u sobe i spakirali se.U jutro smo se s koferima spustili dolje,doručkovali smo,neki su se kupali,a onda smo krenuli.Išli smo u Split gdje smo i ručali.Posjetili smo Dioklecijanovu palaču i stadio NK Hajduk - Poljud sretan.Meni je bilo super,Poljud je prekrasan.Nakon posjeta smo krenuli za Kutinu,putem smo još stajali,bilo je super pokušavali smo prestići bus iz lipovljana,onda smo si mahali mah.Poslije ih nismo više vidjeli.Kada smo stgli pred školu roditelji su nas čekali,svima nam je bilo žao tuzan,htjeli bi ići opet.Pozdrav ekipi s maturalca.Komajte mi,bye wave

27.05.2008., utorak

Ellow

buddies

20.05.2008., utorak

Ey wave,napokon da napišem novi post.Danas imamo roditeljski,ništ strašno.Još samo sutra u školu,onda smo četiri dana slobodni,jeeezubo.Jedva čekam maturalac,idemo u Makarsku i to tek 19.6,al dobro brzo će to doć.Brzo je vikend,pa mogu na jahanje,jedva čekam da vidim svoja srčeka Neju i Žutu cerek i cure.Uglavnom u školi nema ništa novo jedino što smo saznali da nastavnica iz fizike i nastavnik iz glazbenog odlaze cry.Uspjela sam stavit sliku na blog. Ne znam više šta da napišem pa idem wave.Hvala na komovima.Pozdrav curama iz razreda i naravno Ivi,Ivi i Mihaeli.Bye wave.

30.04.2008., srijeda

Novi postek

Ellow wave,evo napokon novi post.Super što sutra i preksutra ne moramo u školu,još vikend jeeeeeeeeee sretan.Ovaj tjedan mi je bio super u školi,dobila sam puno petica zubo.U subotu je bilo super,bila sam na rođendanu,bilo je ludo nut,tukli smo se balonima.Jedva čekam da odem na jahanje.Tnx svima na komenarima.Budite mi pozdravljeni.Bye wave

20.04.2008., nedjelja

Zakon dan

Elow wave,danas mi je bio zakon dan thumbup.Bila sam na jahanju,bilo je super.Išle su Iva,Mihaela,jedna cura iz Zagreba i ja.Iva je jahala Živu,Mihaela Isana,ta cura iz Zagreba Neju a ja Žuta moje srčeko cerek.Bilo je zakon,galopirali smo sretan čak smo se i utrkivali yes.Kad smo se vratili skinuli smo konjima oglavinu a sedlo je ostalo jer su trebali doć drugi jahači.Kad smo to napravile Iva,Mihaela i ja smo otišle na ranch(polje) i mazile konje.Neki su trčali(galopirali) pa ih nismo uspjele pomaziti.Kak to izgleda predivno kad konj galopira još kad si ti na njemu onda je još bolje sretan.Bilo je ludo nut.I jučer je bilo super.Cure koje idu na novinare i još neke cure išle smo vlakom u Zagreb u Botanički vrt.Gledali smo Velebitsku degeniju i druge biljke.Bilo je i neko jezerce i mostić.U jezercu su bile kornjače i ribice.Nazad smo se isto vratili vlakom. Uglavnom sve u svemu bilo je super sretan.Joj sutra škola cry burninmad puknucu. Pišemo test iz fizike,držte mi fige.A sad vas lijepo pozdravljam wave i kissiram kiss.Bye mah

13.04.2008., nedjelja

Jahanje

Bok wave,danas sam bila na jahanju bilo je super samo što nismo mogli galopirati cry.Sa mnom su išle još Iva,Mihaela i neki još tam.Cure su otkačene nutJa sam jahala Žutu,i ona je moje srčeko cerek: kao Neja.Bilo je mokro ali sve u svemu bilo je super thumbup.Kad smo došli s jahanja uzeli smo si slike koje je Iva slikala i izradila kad smo bili u Jelengradu.Slike su super. Tnx Iva.Joj sutra je škola,mrzim ju burninmad.Jedva čekam da opet dođe vikend da se odmorim i odem na jahanje.A sad vas lijepo pozdravljam i kissiram wave kiss

06.04.2008., nedjelja

Ey

Ey,ovo je moj prvi blog.Nadam se da će vam se svidjeti.Joj,ta glupa škola,mrzim jumad.Pisali smo test iz kemije.Sve u svemu bilo je dobro.Jedva čekam vikend,da odem na jahanje.Ovaj vikend nisam mogla ić cry.Jedva čekam da vidim Nejicu svoje srčekocerek.Inače idem na jahanje,volim konje.Najviše volim jahati s Ivom,Mihaelom i Ivom.Cure su superthumbup.Volim jahati Neju,Žutu,Ciklona,Iskru i Isan mi se čini dobar.Ako netko ima MSN neka mi javi.Uglavnom to je za sad to.Byewave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.